دیر رسیدن به انزال

روزهای بارداری یک مادر بزرگ

برای همه مادران امروز

 

کندی در انزال شدن نیز یکی از نارسایی های جنسی است . البته یکی دوبار اگر انزال مرد دیر دست دهد ولی در دفعات دیگر عادی و متعادل باشد ، نقصی نیست و نباید نگران شد . ولی اگر مرد در آمیزش جنسی احساس کرد که انزال به او دیر دست می دهد و این تاخیر و کندی انزال چند بار تکرار شد ، آنگاه دلیل بر نارسایی جنسی مرد است . کندی یا شتاب انزال ، هر دو جزو ناتوانی های جنسی است . مدت آمیزش جنسی از آغاز نزدیکی تا انزال مرد باید به اندازه و متعادل باشد یعنی آن مقداری باشد که هم مرد و هم همسرش را به لذت جنسی برساند و از آمیزش ، خشنود و راضی کند . اگر زودتر یا دیرتر از این مدت باشد نه مرد از آمیزش لذت می برد و نه زن او .

کندی انزال مرد چند علت دارد که پاره ای از آنها به گردن مرد و پاره ای به گردن زن است . این علت ها را یک به یک بر می شماریم :

( الف ) ممکن است مرد از بوی دهان یا بوی بدن زن خوشش نیاید و همین ، باعث کاسته شدن از شدت تحریک مرد بشود و « انزال » او را کند سازد . در این صورت ، مرد باید با زبان خوش و راضی کننده از زنش بخواهد که پیش از آمیزش ، دندان های خود را مسواک کند و با خمیر دندان خوشبو ، دندان ها و دهانش را پاکیزه کند یا با شامپو و صابونی خوشبو بدنش را از بوی ناگوار پاک سازد .

هشدار می دهیم که : مرد نباید با چهره ای درهم و زبانی تند و زننده ، موضوع را به زنش بگوید . زیرا با چنین روشی ، احساسات لطیفۀ زن جریحه دار خواهد شد و چه بسا که زن از مردش بیزار شود .

( ب ) مرد دوست دارد که زنش هنگام آمیزش ، آرایش کرده و دل ربا باشد . اگر زن او آرایش نکرده و زیبا نباشد ، باعث کاسته شدن از تحریک جنسی مرد می شود و « انزال » او کند می شود .

در این صورت مرد باید باز هم با همان زبان خوش و راضی کننده ، از زنش بخواهد که هنگام آمیزش ، خود را آرایش کند تا دلربا گردد .

( ج ) کلفت شدن پوست آلت مرد در اثر چند بار ابتلاء به بیماری های پوستی از قبیل اگزما ، جوش های خارش آور و ...

در چنین حالتی ، مرد به جز مراجعه به پزشک متخصص راهی دیگر ندارد .

( د ) اعتیاد مرد به تریاک و مواد مخدر دیگر که خواهی نخواهی بر نیروی جنسی مردانه اثر می گذارد و آن را کما بیش دچار ناتوانی و سستی می کند .

در چنین حالتی ، مرد باید حتما دسا از اعتیاد خود بردارد و بکوشد که از راه ورزش های سبک و خوردن غذاهای نیروبخش ، توانایی مردانه خود را باز یابد .

اکنون چند برنامه غذائی و دستورهایی برای بهبود شخص مبتلا به « کندی انزال » را در زیر می آوریم :

 

دستورهای رفتاری

 

( الف ) مرد باید پیش از هر آمیزش جنسی با همسرش ، مدت دست کم 15 دقیقه نقاط حساس بدن زن ، را تحریک کند.

( ب ) باید در آمیزش جنسی امساک و به اصطلاح « صرفه جویی » کرد و از زیاده روی و هدر دادن « منی » دوری جست . زیرا آمیزش جنسی بیش از اندازه ، باعث خسته شدن بیضه ها و در نتیجه کم شدن « منی » خواهد شد . هنگامی که بیضه ها خسته باشد و « منی » کم ، کندی انزال پیش می آید .

( ج ) مرد باید پائین تنۀ خود را روزی یکبار در وان یا تشتی پر از آب سرد فرو برد و مدت ده تا پانزده دقیقه دستگاه تناسلی را در آب سرد نگهدارد . این کار باعث خواهد شد که اعصاب تناسلی مرد آرامش یابد و این آرامش ، خود موجب نیرو گرفتن بیضه ها خواهد شد . در هنگام این کار ، باید از دست زدن به آلت تناسلی خودداری و پرهیز کرد زیرا هرگونه تحریک و دستمالی بیجا ، در بی ارادگی و سستی مرد و افزودن آن نقش دارد .

مدت قرار دادن پایین تنه و دستگاه تناسلی در تشت آب سرد باید از یک ربع ساعت کمتر نباشد ، بیشتر شد البته بهتر است ، البته نه بیش از یک ساعت .

 

دستورهای غذایی :

 

-         دل ، جگر ، قلوه همراه با فلفل تازه و پیازچه

-         کباب بره ( از جنس « نر » ) همراه با پیازچه و یکی دو دانه فلفل تازه

-         کله و پاچه همراه با پیازچه

-         سیرابی همراه با پیازچه

-         آمیختۀ عسل و زنجبیل به عنوان صبحانه

-         تخم مرغ تازه

-         میگو همراه با فلفل تازه و پیازچه

-         ماهی همراه با ففل تازه و پیازچه

پرهیزی های غذایی : از خوردن پاشنی ها و خوردنی های زیر باید حتما پرهیز کرد مانند :

-         آبجو ( یا : ماء الشعیر )

-         شیر خشک

-         گوشت دام ماده

-         رازیانه

-         خردل

-         قهوه

-         کافور

 

نکته های مهم پزشکی :

 

( الف ) مرد مبتلا به « کندی انزال » باید از راه هایی که تجربه نشان داده ، خود را حتما درمان کند وگرنه ادامۀ این ناتوانی جنسی باعث بیماری عصبی و مغزی شده و مرد را از سلامت جسمانی و روانی دور می کند و همسرش را به بیزاری و یردی کامل می کشاند . روشن است که زندگی زناشوئی در چنین وضعی تلخ خواهد بود و روزها و شب های مرد و همسرش را سیاه و ناگوار میکند .

 

( ب ) اگر مرد از راه هایی که نشان می دهیم به سلامت جنسی دست نیافت ، باید حتما پیش پزشک متخصص برود زیرا ناتوانی جنسی او « کهنه » ( = مرض ) شده و تنها باید از راه های پزشکی آنرا درمان کرد . نیز اگر « کندی انزال » مدتی دراز ( بیش از یک سال ) در مرد باقی بماند و درمان نشود ، بدون شک روی اعصاب قلب مرد فشار آورده و در آینده خدای ناکرده او را دچار بیماری قلب یا بدتر از آن « سکته » خواهد کرد . پس لازم است که مردی که به « کندی انزال کهنه » دچار شده هر چه زودتر خود را به پزشک متخصص نشان دهد تا درمان شود . هرگونه سهل انگاری و بی تفاوتی در این باره ، باعث فرجام تلخ و پشیمانی و تلخ و سیاه شدن زندگی زناشوئی شخص مبتلا خواهد شد . می دانیم که زن یک انسان است و حقوقی در زندگی زناشوئی دارد که باید از سوی مرد رعایت شود . یکی از این حقوق ، برخوردار شدن متعادل او از لذت های جنسی است . مرد اگر تنها به فکر خود باشد و به فکر خوشنودی همسرش نباشد ، در واقع به « انسانیت » زنش بی توجهی و بهتر بگوییم اهانت کرده است و « حقوق انسانی » همسرش را زیر پا نهاده و در واقع به او ستم و ظلم کرده است و مقصر و گناه کار است . پس بر مردی که دچار « کندی انزال » شده است واجب است که با درمان ناتوانی و نارسایی جنسی خود ، به آن سلامتی لازم جنسی دست یابد که بتواند همسرش را خشنود سازد و او را راضی نگهدارد تا زندگی برای آن زن شیرین شود و با اشتیاق و دلخوشی به وظایف زناشویی اش برسد . زنی که از نظر « حقوق جنسی » راضی نباشد ، بی شک با دلخوشی و اشتیاق زندگی نخواهد کرد و این زن اگر دارای فرزند باشد ، خلق و خوی تلخ و سرد او بیگمان بر روی روان فرزندش اثر منفی خواهد گذاشت و آن فرزند در آینده فردی تلخ و سرد ومنفی باف بار خواهد آمد . پس لازمۀ داشتن فرزند یا فرزندان سالم و شاد و سرزنده ، مهیا کردن یک زندگی زناشویی شیرین و رضایت بخش است و این شیرینی و رضایت فراهم نمی شود مگر از طریق خشنود بودن زن از رفتار و کردار مردش ، یکی از این رفتارها « رفتار جنسی » است و مرد باید در این باره حتما همسرش را خشنود سازد و در مجامعت ها رضایت جنسی او را فراهم آورد .

 

http://shabahang.epage.ir/fa/module.content_Page.69-15_PageLimit.5.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,ساعت 11:39 توسط ملوس| |


آخرين مطالب
» چگونه اوضاع مالی خود را کنترل کنیم؟
» ۱۰ ترفنـد بـرای جلب محبـت مـادرزن !
» اقلام واغذیه های خطرناک
» عمـده مشـکلات سفـره ایـرانـی
» حنا و فرزند نیکو "
» کاسنی و فرزند پسر
» نکات ضروری جماع
» زبان باز کردن طفل
» دستورات بهداشتی معصومین علیهم السلام در باب کودک
» تقسیم روزی در بامداد
» در حین آمیزش
» عوامل طبیعی و تأثیر آن ها بر روی بدن(حین امیزش)
» مردان چگونه مقدار اسپرم خود را افزايش دهند
» تاثير رابطه جنسي بروي سلامتي
» جکوزی در تضعیف قوای اسپرم موثر است
» درمان انواع بيماريهاي جنسي با گياهان دارويي
» 7 درمان فوری و طبیعی برای سرماخوردگی
» راز های نهفته در شاهنامه فردوسی از طب سنتی
» معجون‌هاي طبيعي براي درمان معده درد
» مغز و اعصاب در منظر اسلام

Design By : Pichak